آنچه گذشت و آنچه لازم است

انسان+زمان=انسان شدن انسان بنابراین تاریخ علم آموختن گذشته تکاملی انسانست

انسان+زمان=انسان شدن انسان بنابراین تاریخ علم آموختن گذشته تکاملی انسانست

آنچه گذشت و آنچه لازم است

دغدغۀ فراگرفتن دانش تاریخ وادای زکات آموزش آن(زکاةُ العلم نشرُه)،تمرین سعۀصدروارتباط باخلق،مراغرق این دریای کران تاکران کرد.پس من غریق رادریابید.حتی به یک لمحۀ نظر.همین!

بایگانی

یادداشت برای مطالعه

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۲ ق.ظ

فؤادصادقی: برای امثال بنده که سالهای پرتنش پایانی دهه هفتاد را سپری کرده ایم این ایام بیش از هر زمان دیگری نگرانی زاست، مطبوعات اصلاح طلب این روزها به شبکه های اجتماعی تبدیل شده اند و روحانی جای خاتمی را در پاستور گرفته است اما تفاوت چندانی در اصل ماجرا بوجود نیامده است، دمیدن دو طرف، در تنش و استفاده از ابزارهایشان برای زورآزمایی بی ضرورتی پس از انتخابات. می ترسم نتیجه این زورآزمایی گلوله ای باشد از تفنگ سعید عسگری دیگر یا فرمان توقیف فله ای مطبوعات. عقلانیتی که در اصلاح طلبان حاکم شده بود جایگزین شور و هیجان شده است و محافظه کاری اصولگرایان جای خود را به مقدمه سازی برای توجیه پرونده سازی و برخورد. نتیجه آن برخورد چه بود که مشتاق به تکرارش هستیم؟
پ.ن:سخن بر سراثرگذاری است، اثرگذاری اصلاح طلبان در رسانه وافکارعمومی است واثرگذاری آنطرف در قوه نظمیه وقهریه ودر این میدان وارد شدن خطاست پس از انتخاباتی که با برد تمام شده ، کاهش تنش بسود کشور وهر دو طرف است، اگر آنها نمی فهمند ما بفهمیم.
پ.ن2:موضوع محکومیت نیست پرداخت هزینه است آنها نهایتا از نظام هزینه می کنند و اما ما مهمان جیب وعمر وخانواده خودمانیم پس باید معقول هزینه کنیم

۹۶/۰۴/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدحسن محب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی