آنچه گذشت و آنچه لازم است

انسان+زمان=انسان شدن انسان بنابراین تاریخ علم آموختن گذشته تکاملی انسانست

انسان+زمان=انسان شدن انسان بنابراین تاریخ علم آموختن گذشته تکاملی انسانست

آنچه گذشت و آنچه لازم است

دغدغۀ فراگرفتن دانش تاریخ وادای زکات آموزش آن(زکاةُ العلم نشرُه)،تمرین سعۀصدروارتباط باخلق،مراغرق این دریای کران تاکران کرد.پس من غریق رادریابید.حتی به یک لمحۀ نظر.همین!

بایگانی

ادامه مطلب

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ
ما برای فلسطین چه می توانیم انجام دهیم؟

4- برداشتن گام های کوچک و مستمر:

انتخاب رییس جمهور روحانی به وسیله یک سازوکار مردم سالارانه، تحول شگرفی در زمینه سیاست خارجی ایران بود

که نشان داد استفاده از ظرفیت های مردم سالاری در ایران میتواند نتیجه های فراتر از تصور داشته باشد. هر شهروند ایرانی حق انتخابی -هرچند محدود- دارد و درصورتی که این انتخاب منجر به افزایش قدرت داخلی و خارجی کشور شود شرایط بین الملل ایران و سهم آن در نقش آفرینی های منطقه ای افزایش خواهد داشت. تاثیر انتخابات گذشته و چالشهای دولت و مجلس اهمیت انتخابات پیش روی مجلس را برای همه ما نمایان کرده که غفلت از آن پیامدهای جبران ناپذیری دارد.

5- آینده ایران و منطقه در دستان خود ماست:

"قدرت" کشور ایران، محصول قدرت جمعی مردم ایران است و آینده این کشور هم درگروی این افزایش قدرت است؛ در دنیای جدید که به آن "عصر دانایی" نیز می گویند، قدرت دانش و فناوری نقشی تعیین کننده دارد که این قدرت در دستان جوانانی است که امروز در دانشگاه و فردا در جامعه و صنعت و... زمام امور را به دست می گیرند.

ما و همه ما ایرانیان هم برای کشور خود هم برای فلسطین کارهای زیادی برای انجام دادن داریم به شرطی که درک درستی از اوضاع داشته و مسیر صحیحی را انتخاب کنیم.

***- گروهی به رهبری قدرت‌های اقتصادی نوظهورکه از به هم پیوستن حروف اول نام انگلیسی کشورهای عضو برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی تشکیل شده‌است.

Referenc:FB/ Mohammad Saeedi Rezani

۹۳/۰۵/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدحسن محب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی